phone-icon059 089 990
slovenian-flag croatian-flag uk-flag
Domov/Aktualno, CRM/Ali je prišel čas, ko tudi vaše podjetje potrebuje CRM?

Ali je prišel čas, ko tudi vaše podjetje potrebuje CRM?

 

time-management-clock

Pri vsakodnevnem delu se srečujemo z različnimi ljudmi iz različnih podjetjih in moramo priznati, da smo kar presenečeni, ko vidimo, koliko podjetij še nima vzpostavljenega sistema za CRM. Vsaj ne centralnega, ki bi vse podatke o strankah zbiral na enem mestu. Zaposleni v podjetjih, kjer ni uvedenega sistema za CRM, si pri vsakodnevnem delu s strankami pomagajo na različne načine. Največkrat so to osebni (Outlook, Google)  koledarji, excelove tabele, včasih tudi kakšne parcialne aplikacije, ki največkrat rešujejo le del delovnega procesa določene osebe. Zato se je treba vprašati:

  • Ali imate občutek, da izgubljate posle, ker ne izvajate dosledno prodajnih aktivnosti na odprtih priložnostih/povpraševanjih?
  • Ali bi želeli imeti jasno definiran in sistemsko podprt prodajni proces obdelovanja novih priložnosti?
  • Ali bi radi podrobno sledili prodajnim rezultatom vaše prodajne ekipe?

Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z DA, potem vam sistem CRM zagotovo lahko pripomore k boljšim prodajnim rezultatom. Na uvedbo sistema CRM se je treba ustrezno pripraviti. Pomembno je, da razumete, da boste z uvedbo spreminjali navade vaših zaposlenih, spreminjali boste kulturo vašega podjetja, kar zahteva dodatni trud in vztrajnost. Pred uvedbo sistema CRM je dobro razmisliti:

  • Kaj konkretno želite in pričakujete od sistema CRM?
  • Katere informacije o vaših kupcih želite spremljati?
  • Kakšen je vaš prodajni proces in ali ga lahko kako avtomatizirate?
  • Želite podpreti tudi marketinške in podporne procese?

Ko pridobite odgovore na ta vprašanja, se boste lahko konkretno lotili uvedbe. Vas zanima rešitev? Ob uporabi sistema Intrix CRM boste že v prvem mesecu dosegli naslednje:

  • Izboljšali učinkovitost vaše prodajne ekipe, saj bodo vsi prodajniki dobili orodje za učinkovito obdelovanje svojih priložnosti in izvajanje prodajnih aktivnosti.
  • Pridobili preglednost vseh informacij o vaših strankah na enem mestu.
  • Dosegli jasno definiran prodajni proces, ki bo v pomoč vsakemu prodajniku v vaši prodajni ekipi.
Avtor: | 2017-05-15T19:00:36+00:00 15.01.2015|Aktualno, CRM|