///Zakaj je spletni dostop do CRM tako popularen?

Zakaj je spletni dostop do CRM tako popularen?

V zadnjem času so storitve v “oblaku” vse bolj priljubljene. V tem prispevku si bomo ogledali, zakaj je tako in kakšne so prednosti uporabe spletnega dostopa do aplikacije za CRM (Customer Relationship Management).

Ko ste sprejeli odločitev, da boste v podjetju oziroma organizaciji uvedli CRM, sta naslednji vprašanji izbira ponudnika rešitve in kako bi želeli do aplikacije dostopati. Možnosti dostopa so naslednje:

– spletni dostop (“v oblaku”),

– lokalna namestitev na računalnik,

– lokalni dostop na strežnik v podjetju.

oblak

Najpomembnejši dejavniki pri tej odločitvi so cena, varnost in prilagodljivost rešitve.

V mnogih podjetjih na odločitev najbolj vpliva cena. Najugodnejši je vsekakor najem spletne aplikacije, saj za uporabo rešitve za CRM tako ne potrebujete drage lastne infrastrukture; zadostuje le dostop do interneta. Cena najema je fiksna in znana vnaprej, zato se ne more zgoditi, da bi presegli predvidene stroške. Če imate omejen proračun, kar je danes običajno, je ta možnost stroškovno najučinkovitejša.

Dodatna pomembna prednost spletnega dostopa je fleksibilnost. Do vaše spletne aplikacije za CRM lahko dostopate z osebnim ali prenosnim računalnikom, pametnim telefonom ali tablico – ni pomembno, ali ste v pisarni, na poti ali pa na kavi s potencialnimi strankami. Podatke lahko vnesete kjerkoli in kadarkoli. Prav tako se vam ni treba ubadati s kompatibilnostjo programa z vašo strojno in programsko opremo; potrebujete le primeren spletni brskalnik.

Implementacija spletne rešitve je veliko hitrejša kot pri klasičnih sistemih, ki zahtevajo namestitev na vsak računalnik oziroma drugo napravo, iz katere bi želeli dostopati v sistem. Pri spletnem dostopu so v večini primerov potrebne le manjše prilagoditve aplikacije in uvoz vaših obstoječih podatkov.

Vsi podatki, ki jih vnašate v vaš sistem za CRM, se shranjujejo na varnih strežnikih pri ponudniku. Če bi želeli doseči primerljivo stopnjo varnosti ob lokalni namestitvi v vašem podjetju, bi se stroški lahko dvignili v višave. Poleg tega pri spletnem dostopu za vse nadgradnje avtomatsko skrbi vaš ponudnik.

Za večino organizacij, še posebej manjših in srednjih, je tako uporaba rešitve za CRM v oblaku najprimernejša, če ne celo nujna.

Avtor: |2018-02-09T17:59:51+01:0019.03.2012|CRM|