//, Triki & nasveti/Zakaj brezplačni CRM ni primeren za vaše podjetje

Zakaj brezplačni CRM ni primeren za vaše podjetje

brezplačni crm

Ko ste ugotovili, da tudi vaše podjetje potrebuje CRM, se boste prej ali slej znašli pred odločitvijo, katerega uporabiti. Trg ponuja veliko različnih sistemov – med njimi lahko najdete tudi brezplačne, ki pa praviloma niso najboljša izbira.

Ali je mogoče dobiti brezplačen CRM? Da, nekateri ponudniki ponujajo povsem brezplačne sisteme. Zanje pa je značilno, da ponujajo omejene funkcionalnosti in praviloma tudi omejujejo število uporabnikov. Za takšne sisteme se običajno odločajo tisti, ki s sistemi CRM šele začenjajo in iščejo predvsem najugodnejšo različico, ki bo podprla njihovo CRM filozofijo.

S tem seveda ni nič narobe. A v praksi se hitro pokaže, da brezplačni CRM slej ko prej ni dovolj, zato praktično vsako podjetje čez čas začne razmišljati o nadgradnji na plačljivo različico.

Kar je brezplačno, ni veliko vredno. Kar ima ceno, cenimo.

Zelo pogosto se zgodi, da brezplačni sistemi v podjetju niti ne zaživijo. Mogoče je razlog v reku: “Kar je brezplačno, ni veliko vredno. Kar ima ceno, cenimo.” Hkrati pa pri uvajanju brezplačnih sistemov preprosto ni na voljo dovolj nasvetov in usmeritev k pravilni uporabi in ustrezni podpori procesov v podjetju.

Ob izbiri sistema za CRM razmišljajte dolgoročno.

Če je bila vaša prvotna izbira brezplačna, se boste ob odločitvi za prehod na plačljivo različico vprašali, ali je bolj smiselno nadgraditi obstoječi CRM sistem ali pa se odločiti za povsem drugega. Plačljivi sistemi vam lahko v nasprotju z brezplačnimi prinesejo še dodatne koristi, o katerih na začetku niste razmišljali. V praksi izstopata dve zelo uporabni koristi: pomoč uporabnikom in prilagodljive nadgradnje po meri podjetja. Zato se v trenutku, ko brezplačni CRM ni več dovolj, podjetja običajno odločijo za zamenjavo sistema.

Zamenjava sistema CRM ni težka, a upoštevati je treba čas za ponovno izbiro ponudnika, čas za prenos podatkov v nov sistem in na koncu tudi čas za ponovno uvajanje uporabnikov. Kakorkoli obrnemo, je torej bolje, da zares dober CRM uvedete že na začetku.

V Interi še pred začetkom uvajanja sistema Intrix CRM v vaše podjetje z vami navežemo osebni stik in vam na podlagi dolgoletnih izkušenj pomagamo najti najboljše rešitve za vaše podjetje. Če so vaše želje kompleksnejše, se običajno dogovorimo tudi za obisk v vašem podjetju.

Po uvedbi sistema za CRM pa zgodba še zdaleč ni končana. Sistem za CRM je živa tvorba, ki se mora razvijati v skladu z razvijajočimi se potrebami vašega podjetja, zato mora biti karseda prilagodljiv.

Druga pomembna “podrobnost” pa je, da je treba skrbeti za redno izobraževanje in pomoč uporabnikom. Kljub temu, da je Intrix CRM zelo intuitiven, v Interi ponujamo množico spletnih izobraževanj za uporabnike, katerih posnetki so objavljeni na tej povezavi.

Od 22. do 26. avgusta 2016 bo na primer potekala že tretja serija predavanj z naslovom Intrix poletna šola – prijavite se lahko tukaj.

Avtor: | 2017-05-15T19:00:13+00:00 02.08.2016|CRM, Triki & nasveti|