Lahko CRM orodje namesto vas proda izdelek?

Avtomatizacija je vse pogosteje del našega vsakdana: od kavnega avtomata, ki nam skuha kavo, inteligentne avtomatizirane hiše, ki v času našega poletnega oddiha simulira našo prisotnost, proizvodnih linij, skladišč, pristanišč, pa vse do samovozečih vozil, ki hitro postajajo realnost. Verjetno ste že zasledili tudi Google Asistenta, ki bo lahko namesto nas opravil telefonski klic in se dogovoril za termin pri frizerju. Vsa ta avtomatika lahko namesto nas poskrbi za opravila, ki jih lahko nekako predvidimo.

Kaj ima pri vsem tem skupnega sistem Intrix?

Žal Intrix ta trenutek še ne bo sam poklical stranke in prodal vašega izdelka oz. storitve, smo pa v osnovni različici sistema Intrix že avtomatizirali določene korake. Največkrat je sicer avtomatizacija pripravljena po meri vsakega naročnika. Ali je to povezava z ERP sistemom (Pantheon, SAOP ipd.), kjer se vnešeno podjetje iz CRM sistema samodejno prenese tudi v ERP, samodejno poročilo obiskov preteklega tedna, samodejno obveščanje strank pred načrtovanim servisom ali kakšna druga specifična avtomatizacija …  Avtomatiziramo lahko karkoli, tudi kompleksnejše medsebojno odvisne naloge v okviru našega orodja za projektno vodenje, ki se tako samodejno prestavijo, če se zamakne katera izmed prejšnjih.

Kaj smo v Intrixu avtomatizirali?

Mogoče je bolje zastaviti vprašanje, zakaj smo vzpostavili avtomatiko. V prodaji se pogosto dogaja, da veliko časa potrošimo za pripravo ponudbe in aktivnosti pred tem. Nato pa na ponudbo in kakšen telefonski klic kar pozabimo. Zato smo v sistemu Intrix avtomatizirali proces po poslani ponudbi. Če priložnost prestavite v fazo “poslana ponudba”, se bo odgovorni osebi samodejno dodelil klic. S tem vas bo po poslani ponudbi sistem samodejno opomnil na klic v roku treh delovnih dni. Tako ne boste pozabili poklicati (potencialne) stranke in možnost za pridobitev posla se bo izboljšala.

Avtomatizirali smo še en korak. V sistemu Intrix lahko vsa podjetja ločite po tipu: potencialno, stranka in dobavitelj (tipe in ostale šifrante lahko prilagodite svojim specifikam). Če bo priložnost uspešno zaključena, se bo tip podjetja samodejno spremenil v stranka.

S tem želimo pokazati, da je avtomatizacija enostavna in učinkovita. Na vas pa je, da identificirate korake v vašem prodajnem, projektnem, servisnem ali katerem drugem procesu in ugotovite ali lahko Intrix namesto vas samodejno poskrbi za katerega izmed njih.

Želite preizkusiti? 30 dnevni brezplačen preizkus je na voljo tukaj.

|
Oceni prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.