///Koliko ste pripravljeni plačati za novega kupca?

Koliko ste pripravljeni plačati za novega kupca?

Obdržati obstoječega kupca je brez dvoma ceneje kot pridobiti novega. Če želimo svojo dejavnost širiti in dosegati rast, pa je v večini primerov treba pridobiti tudi nove kupce naših izdelkov ali storitev.

Ste si že kdaj zastavili vprašanje, koliko ste pripravili plačati za novega kupca?

Najenostavneje lahko to izračunamo tako, da celoten strošek marketinga delimo s številom na novo pridobljenih kupcev v določenem obdobju. Če na primer za marketing v aprilu porabimo 3000 €, kar nam prinese 17 novih kupcev, smo za novo pridobljenega kupca plačali 176 €.

Koliko vas stanejo nove stranke lahko spremljate v sistemu CRM

Vse skupaj pa seveda ni tako preprosto. Marketinške aktivnosti moramo podrobneje razdeliti na različne vire. Več o tem smo zapisali že v prispevku CRM – zakaj spremljati vir prodajnih priložnosti oz. povpraševanj? Vse se začne v fazi spremljanja povpraševanj, kjer je zelo pomembno, da za vsako prejeto povpraševanje (po telefonu, e-pošti in drugih kanalih) ustrezno zabeležimo vir. Tako so lahko naše marketinške aktivnosti razdeljene na televizijske in radijske oglase, e-poštni marketing, zakupljene ključne besede v iskalnikih itd.

Tako lahko na primer izvemo, da nam televizijski oglas, za katerega namenimo 1500 €, prinese 2 stranki, kar je 750 € za eno stranko. Radijski oglas, za katerega namenimo 700 €, nam prinese 3 stranke, kar je 233 € za eno stranko. E-poštni marketing, za katerega porabimo 300 €, nam prinese 3 nove stranke, kar je 100 € za eno novo pridobljeno stranko. Zakupljene ključne besede, za katere porabimo 500 € in nam prinesejo 9 novih strank, pa predstavljajo strošek marketinga 55 € za pridobljeno novo stranko.

Iz tako izračunanih rezultatov vidimo, kateri marketinški kanali nam prinašajo najvišjo stopnjo realizacije, to pa nam lahko ključno pomaga pri racionalizaciji finančnega vložka v marketing.

Vabimo vas, da preizkusite IntrixCRM sistem po vaši meri in začnete učinkovito meriti rezultate marketinških aktivnosti. Za brezplačni preizkus obiščite www.intrix.si.

Avtor: |2018-02-09T17:59:46+01:0008.05.2012|CRM|