///Kaj morate vedeti, ko se odločate za uvedbo sistema CRM?

Kaj morate vedeti, ko se odločate za uvedbo sistema CRM?

Če ste tudi vi že ugotovili, da s trenutnim načinom dela v prodaji izgubljate preveč dragocenega časa z iskanjem ustreznih informacij, izkupiček iz prejetih povpraševanj pa želite še izboljšati, ste prav gotovo pred korakom uvedbe sistema CRM.

 

Kaj morate vedeti, ko se odločate za uvedbo sistema CRM?

Tokrat bom zapisal, kaj bi morali vedeti, preden zares začnete.

  • Postavite si jasne cilje in jih obvezno merite. Cilj je lahko večje število prodajnih priložnosti, višja stopnja konverzije iz povpraševanja v naročilo, višji promet s stalnimi kupci in podobno.
  • Sistem oziroma računalniški CRM program ne bo naredil čudeža, lahko pa vam pri delu s strankami zelo pomaga. Še zmeraj prodamo ljudje, oseba, osebnost, program CRM pa nam lahko pri tem pomaga tako, da nas opomni, ko moramo poklicati našo potencialno stranko, varno hrani informacije o našem preteklem obisku, pregledno podaja informacije o aktivnosti vseh sodelavcev za določeno stranko in še mnogo več.
  • Sistemi CRM v osnovi niso prilagojeni vašim potrebam. Najbolje je, da pred začetkom uporabe sistem prilagodite vašim specifikam. Poskusite pa se izogniti preveč kompleksnim dodelavam na začetku uvedbe, če te niso nujno potrebne.
  • S sistemom CRM lahko resnično povečate prodajo, vendar je zato potrebno delo – ne trdo, temveč pametno delo – in jasno definirani prodajni proces, ki se ga drži celotna prodajna ekipa. Če k istemu cilju stremi celotna ekipa, ne zgolj posamezniki, lahko v prodaji dosežemo največ golov.

Avtor: | 2017-05-15T19:00:35+00:00 16.03.2015|CRM|