//, Triki & nasveti/Program CRM? Ampak že tako ali tako nimam časa!

Program CRM? Ampak že tako ali tako nimam časa!

Omenjeni stavek je zadnje čase zelo pogost, še posebej pri direktorjih in vodjih prodaje. Žal je takšno razmišljanje največji sovražnik koraku v smeri boljših prodajnih rezultatov. Res je, program CRM in uvedba sistema CRM zahteva nekaj časa, nekaj energije, predvsem pa razmislek o naši trenutni prodaji, o našem sistemu in možnih izboljšavah. Uvedba sistema za CRM tudi izpostavi določene pomanjkljivosti in ozka grla, prav s tem pa omogoča odlično osnovo za vrednotenje prodajnih aktivnosti. Največji paradoks je v tem, da se sistema za CRM najbolj branijo ljudje, katerim lahko prinese največ koristi: prodajniki!

Pa poglejmo najpogostejšo trditev, na katero sem naletel v preteklosti: “S tem ko bom vnašal podatke, bom po nepotrebnem izgubljal čas.

Intrix CRM - Enostaven in učinkovit spletni program za upravljanje odnosov s strankami

Res je, vnos tekočih podatkov, aktivnosti s strankami in spremljanje zapisnikov sestankov zahteva svoj čas. V praksi pa se izkaže, da se porabi popolnoma enako ali pa manj časa, kot se je pred uvedbo CRM sistema. Vendar nam je vsaka zabeležena informacija o zadnjem prodajnem sestanku in razmišljanjih potencialnega kupca še kako pomembna pri zaključevanju prodaje. Ključne podatke lahko ohranimo samo, če jih nekam zabeležimo. S tem, ko bom kot prodajnik imel dostop do vseh informacij o kupcu, o vseh preteklih prodajnih aktivnosti, o vseh željah in “ranah” kupca, bom imel veliko več možnosti za uspešno zaključeno prodajo. Tudi če prodajnik vse podatke nekam zabeleži, na primer v svoj zvezek ali računalnik, je še vedno pomembno, da te informacije deli tudi s svojimi sodelavci. Zelo neprijetno je, ko določenega kupca v kratkem času kontaktirata dva različna prodajnika iz istega podjetja. Takšen kupec je že izgubljen, saj bo njegov prvi vtis, da je to podjetje neorganizirano. Vam je to kaj znano? Drug, zelo pomemben del širjenja informacij, je v dinamiki prodajne ekipe. Kaj se zgodi, ko najboljši prodajnik odide h konkurenci? In z njim tudi njegov zvezek, kjer je imel shranjene vse podatke o kupcih, o njihovih načrtih v prihodnosti in morda celo o že dogovorjenih prihodnjih naročilih?

Žal so to dogodki, ki zelo bolijo, ko se zgodijo. Direktorji, ki pred tem niso imeli časa prenoviti, sistematizirati, predvsem pa optimizirati svojega prodajnega procesa, so v takšem primeru izgubili veliko več kot samo dobrega člana prodajne ekipe. In le kdo si lahko danes to privošči?

No, na tej točki s svojim sogovornikom zelo hitro prideva na isto stran; od tu naprej je najpogostejše vprašanje direktorja: “Le kako smo lahko preživeli brez sistema CRM?”.

Izkoristite priložnost in brezplačno ter brez obveznosti 2 meseca preizkušajte program za podporo prodaji in marketingu – Intrix CRM (do konca avgusta 2010).

Avtor: |2018-02-09T18:00:47+01:0019.07.2010|CRM, Triki & nasveti|