///CRM – 5 načinov za izboljšanje odnosov z vašimi strankami

CRM – 5 načinov za izboljšanje odnosov z vašimi strankami

Stranke so najpomembnejši obiskovalci vsakega podjetja, česar se v podjetjih premalokrat zavedajo. Stranka ni odvisna od vas, ampak ste vi odvisni od nje. Stranka nikoli ne zmoti delovnega procesa, delovni proces je zaradi nje. Stranka ni zunanji obiskovalec podjetja, ampak je del vaše vizije, del vašega procesa. Ne smete misliti, da delate strankam uslugo s storitvijo, morate biti hvaležni, da lahko ustrežete vsem njihovim zahtevam. Nekaj zgornjih trditev nakazuje dejstvo, ki se ga vsi premalokrat zavedamo in sicer, da so stranke bistvo vsakega podjetja.

V nadaljevanju je navedenih 5 načinov, s katerimi lahko izboljšate odnose z vašimi strankami.

1. Izpostavljajte vaše izkušnje in ne zgolj storitev oz. produktov – Zaposleni naj ponudijo strankam podporo pri uporabniški izkušnji, ne samo podporo pri storitvi oz. produktu. Odgovorna ekipa mora več kot samo odgovorjati na vprašanja, igrati mora aktivno vlogo pri izobraževanju vaših strank ter strankam nuditi pomoč. Bistveno je, da vzpostavite zaupanje strank do vas.

2. Bodite dober poslušalec – Bodite potrpežjivi pri komunikaciji z vašimi strankami in jih poslušajte. Stranke danes komunicirajo s pomočjo sodobnih tenhnologij, uporabljajo socialna omrežja kot so Facebook, Twitter, LinkedIn. Če je nekdo nezadovoljen z vašo storitvijo, poskušajte to zaznati in preprečiti, še preden bo ta posredoval nezadovoljstvo svojim 200 Facebook prijateljem ali 2000 sledilcem na Twitter-ju.

3. Spoznajte svoje stranke – Internet je izjemen in preko socialnih omrežij lahko veliko izveste o vaših strankah. Poskrbite, da boste stranke spremljali vseskozi in ne samo ob sklenjenem poslu. Socialna omrežja vam danes omogočajo, da ste s svojimi strankama v stalnem kontaktu in to bo med vami in strankami vzpostavilo močno vez.

4. Učite se od drugih – Vzpostaviti odličen uporabniški odnos do svojih strank ni odkrivanje novega koncepta. Odlična podjetja imajo podoben odnos in strategijo do svojih strank. Opazujte konkurenco in se učite od njih ter testirajte koncepte na svojih strankah.

5. Obdarjajte svoje stranke – Kdo nima rad, če dobi darilo? Pošljite darila svojim zvestim strankam ob mejnikih (1 leto sodelovanje, x € prometa). Poskrbite, da bo darilo promocijsko (majica z napisom vašega podjetja itd.), s čimer boste ubili dve muhi na en mah. Stranka bo vesela, ker bo dobila darilo, hkrati pa promovirate vaš produkt ali storitev.

Zgoraj sem navedel le nekaj možnosti, ki jih lahko uporabite za izboljšanje odnosov z vašimi strankami. Dajte vašim strankam malenkost več kot pa pričakujejo, to vam zna prinesti pozitivne spremembe. Pri tem vam lahko odlično pomaga tudi sistem CRM. Preizkusite sistem Intrix CRM brezplačno.

Avtor: |2018-02-09T18:00:25+00:0019.05.2011|CRM|