///Ali lahko sistem CRM uvedemo v enem mesecu?

Ali lahko sistem CRM uvedemo v enem mesecu?

Ali je CRM sistem sploh mogoče uvesti v enem mesecu? Odgovor je da in tokrat bomo pogledali, v katerih primerih je to mogoče ter kako se lotiti uvedbe.

storitve_slika_2@2x

Ob uvedbi sistema CRM se pogosto pojavi vprašanje, koliko časa bo potrebnega: “Ga lahko uvedemo v enem mesecu?”

Za odgovor je treba upoštevati več dejavnikov, predvsem velikost vašega podjetja, kompleksnost procesov in pripravljenost zaposlenih na sprejemanje novosti.

Po naših izkušnjah je tako kratka uvedba mogoča pri malih podjetjih in podjetnikih posameznikih, kjer procesi niso preveč kompleksni, zato so potrebne morda le minimalne prilagoditve sistema, ki jih je mogoče zelo hitro urediti.

Vsekakor pa je dobro imeti v mislih, da se uvedba sistema CRM z začetkom uporabe ne konča, ampak se lahko s spremembami in razvojem podjetja ves čas dopolnjuje.

Kako se lotiti uvedbe, če ste malo podjetje ali posameznik?

Pred začetkom uvedbe si je dobro postaviti jasne cilje – podajamo nekaj primerov:

• organizirana baza strank (manj časa za iskanje podatkov in pripravo trženjskih akcij),
• natančno vodenje prodajnih priložnosti (boljša realizacija prejetih povpraševanj),
• vodenje prodajnih aktivnosti skozi sistem CRM (boljša organizacija, manj stresa, natančen pregled zgodovine stranke, natančen pregled nad načrtovanimi/opravljenimi aktivnostmi).

Kako uvedba poteka v praksi?

1. Običajno se vse začne s 30-dnevnim brezplačnim preizkusom Intrixa. V tem koraku se vam pripravi vaš lasten CRM sistem v oblaku, k uporabi pa lahko povabite tudi svoje sodelavce. Registrirajte se na tej povezavi.

2. Za lažji občutek glede delovanja običajno svetujemo ogled uvajalnega seminarja za delo s sistemom Intrix CRM. Prijavite se lahko na naslednji razpisan termin, kjer boste lahko tudi zastavljali vprašanja, ali pa si preprosto ogledate posnetek preteklega uvajalnega seminarja.

3. Ob začetku dela pogosto uredimo tudi prilagoditve sistema vašim specifikam. Pri manjših podjetjih je teh sprememb manj in jih tudi hitro uredimo. Tako lahko na primer prilagodimo vaš šifrant prodajnih programov, skrijemo nepotrebne zavihke ali pa dodamo novo vnosno polje za evidenco plačilnih pogojev. V tem primeru svetujemo, da nas kontaktirate in skupaj najdemo ustrezne rešitve.

4. Uvozimo podatke o vaših strankah in potencialnih strankah. Če podatke vodite v zvezku, vam ne preostane drugega kot začetek gradnje baze enega podjetja za drugim. Če pa so vaši podatki že v preglednicah, je postopek lažji, saj Intrix CRM omogoča uvoz podatkov. Pri tem vam bomo pomagali, da bodo temelji sistema ustrezno pripravljeni

5. Začetek uporabe. Če boste uvedbi posvetili dovolj svojega časa, bo to lahko že en mesec od odločitve za uporabo.

Avtor: | 2017-10-11T21:47:49+00:00 03.06.2016|CRM|