Novosti v zadnji verziji uporabniškega vmesnika

Danes vam želim predstaviti vse novosti v novem uporabniškem vmesniku Intrix, ki smo jih uredili v zadnjih dveh tednih. Na tej povezavi si lahko pogledate naš zadnji spletni seminar, kjer smo podrobneje predstavili nov vmesnik Intrix. No, pa začnimo. Prepričan sem, da vam bodo novosti všeč. ;) Dodatna ikona v seznamih – odpiranje zapisov v [...]

Avtor: |2019-05-16T08:38:37+00:0015.05.2019|Blog, CRM|

Dejavniki, ki vplivajo na uspeh projekta

Projektno vodenje s kopico projektov se nam odvija tudi izven službenega življenja: pri gradnji hiše, varčevanju za nakup želene dobrine, izdelavi daril za popestritev prazničnih dni itd. Projekti so časovno omejeni. Ponavadi se na določeni točki zaključijo in za seboj pustijo rezultate oz. (ne)dosežene cilje. Tokrat se bomo lotili dejavnikov, ki lahko vplivajo na (ne)uspeh [...]

Dejstva o CRM

CRM sistem je eno najučinkovitejših orodij, ki jih lahko uporabite v vašem podjetju, saj vam lahko pomaga gojiti in izboljšati odnose s strankami. Podjetja, ki so uvedla CRM, vedo, kako dragocen je lahko, vendar pa obstaja veliko podjetij, ki še ne poznajo prednosti sistema. Poglejmo si svetovna dejstva, ki kažejo pomembne koristi. Z uporabo podatkov [...]

Avtor: |2019-04-21T11:35:57+00:0021.04.2019|Blog|

Novosti novega uporabniškega vmesnika

Gotovo ste že opazili, da v zadnjem času veliko pozornosti posvečamo razvoju novega uporabniškega vmesnika. V tej objavi želim zbrati vse novosti novega vmesnika na enem mestu. Če želite, si lahko ogledate tudi posnetek spletnega seminarja na temo novega uporabniškega vmesnika. Kartica stranke V novem vmesniku smo povsem spremenili kartico stranke, kontakta, priložnosti [...]

Avtor: |2019-04-19T11:18:25+00:0018.04.2019|Blog|

Kako naj moje podjetje zraste?

Rast je nujna za preživetje vsakega podjetja, zato so pravi koraki na tej poti zelo pomembni. Kaj lahko storite, da bo vaše podjetje preseglo raven preživetja in da zagotovite nenehno rast? Poskusite z naslednjimi nasveti, ki vam bodo pri tem pomagali. - Spoznajte svoje stranke Ključnega pomena je poznavanje vaših strank. Če veste, kaj imajo [...]

Avtor: |2019-04-16T17:03:49+00:0016.04.2019|Blog|

Kaj zmore CRM in kako vam lahko olajša delo? – 2. del

V prvem delu zapisa smo pojasnili, kako vam lahko sistem Intrix CRM pomaga pri samodejnem kreiranju dokumentov (kot so pogodbe in ponudbe), pri elektronskem podpisovanju dokumentov in pri avtomatiziranem pošiljanju SMS sporočil. Pri odločitvi, ali te storitve potrebujete, je treba pretehtati koristi za vaše podjetje in vaše stranke. Saj veste, zadovoljna stranka bo dobro novico razširila [...]

Avtor: |2019-03-05T12:49:11+00:0011.04.2019|Blog|

Kako se odločiti in vpeljati sistem za CRM/projektno vodenje v podjetje?

Ali v podjetju potrebujete dober sistem za CRM/projektno vodenje in želite, da zaživi tudi v praksi? Kje začeti, kateri sistemi obstajajo, kakšne so njihove cene na trgu, kaj ponujajo, kakšne so pasti, kateri so primerni, kako uvesti sistem v podjetje …? Za lažje odločanje vam v nadaljevanju navajamo faze, da bo vpeljava sistema (za CRM [...]

Avtor: |2019-02-05T13:57:37+00:0021.03.2019|CRM, Intrix CRM / Project, Triki & nasveti|

Kaj zmore CRM in kako vam lahko olajša delo? – 1. del

Vsako podjetje ima svoje posebnosti. Te so odvisne od več dejavnikov: od branže, v kateri podjetje posluje, od delovnih procesov in seveda od strateških usmeritev podjetja. Večini podjetij je skupno to, da potrebujejo dober CRM sistem, ki jim vsakodnevno pomaga pri delu. Toda CRM danes ni več le orodje za spremljanje strank, temveč pomemben pripomoček, [...]

Avtor: |2019-03-05T12:31:35+00:0014.03.2019|CRM, Kako deluje Intrix, Primeri uporabe, Triki & nasveti|

(Projektno) vodenje in veščine, ki prinašajo uspeh

Pri (projektnem) vodenju so izjemno pomembne različne veščine, zaradi katerih boste kot vodja uspešni, ljudje v ekipi pa zadovoljni. Nekatere izmed njih so tehnične narave, druge pa vedenjske. Z vsemi temi vodstvenimi sposobnostmi pa obvladujete procese, ljudi in tehnologijo. Če imate v timu vzpostavljene odlične odnose, ste na dobri poti, da bodo ljudje v projekt [...]

Naloži več prispevkov