Poglejte, kako je
Marko povečal
prodajo

... in tudi vi naredite prvi korak k temu.

Odkar uporabljamo Intrix, tržniki veliko lažje spremljajo aktivnosti svojih strank in temu prilagodijo specifične pristope. To nam hkrati daje boljšo sliko trga, ter povečuje našo učinkovitost.
Goran Vučinič,
Iskra Zaščite
Novosti
za učinkovitejšo in lažjo uporabo


Predstavljamo vam čudovite novosti programa Intrix CRM, ki jih boste vzljubili na prvi pogled ...

ZAUPA NAM ŽE VEČ KOT 3000 ZADOVOLJNIH UPORABNIKOV ...
KAKO VAM LAHKO INTRIX CRM POMAGA PRODATI VEČ?
CRM vam prihrani časPrihranek časa

Natančen pregled strank in vseh aktivnostmi s strankami na enem mestu bo prihranil čas vam in tudi vašim sodelavcem.

CRM rešitev Intrix omogoča odlično poročanjeNajboljše odločitve

Dinamična poročila v vsakem trenutku omogočajo odlično podporo odločanju vodstvu in marketingu.

CRM povečuje učinkovitost Večja učinkovitost

Učinkovito spremljanje in zaključevanje prodajnih priložnosti in povpraševanj poveča število uspešno pridobljenih poslov.

CRM in vodenje projektov na enem mestu Vodenje projektov

Enostavno vodenje projektov bo optimiziralo vaše poslovanje in bistveno izboljšalo komunikacijo v projektni skupini.

NOVO!V programu Intrix CRM vas pričakujejo številne novosti, ki vam bodo še dodatno olajšale vsakodnevna opravila. Preberi več >
"Z Intrix CRMjem smo optimizirali proces sprejemanja in spremljanja naročil ter občutno izboljšali zadovoljstvo naših strank."Sebastjan Juvan, GLS d.o.o.
SEMINAR ZA ZAČETNIKE

Začetek dela s programom Intrix CRM

Preberi več >

Kaj je CRM?

Vsako podjetje na nek način spremlja svoje stranke. Nekateri imajo podatke o strankah v glavi, drugi v zvezku ali pa elektronskih preglednicah. Vse našteto je že neke vrste sistem CRM oziroma slovensko – upravljanje odnosov s strankami. Ker ima vsak izmed prej naštetih pristopov spremljanja strank precej pomanjkljivosti, je nastal računalniški program CRM, ki je specifično namenjen za delo s strankami in aktivnostmi s strankami. CRM program nam pomaga pri pridobivanju novih strank ter pri tem, da iz obstoječih stikov naredimo zadovoljne stranke, ki se bodo z veseljem vračale v poslovalnice ali naročale naše storitve.

Preberi več >

Zakaj potrebujemo program CRM?

Če se vrnemo na začetek in vam postavimo nekaj vprašanj, bo hitro jasno, zakaj je CRM potreben. Kako veste, kaj se je vaš sodelavec s stranko pogovarjal pred enim letom? Kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal včeraj preko telefona? Koliko časa potrebujete za pošiljanje novoletne voščilnice poslovnim partnerjem? Ali imate pregled nad povpraševanji in v vsakem trenutku vidite stanje vsakega povpraševanja? V programu CRM so odgovori na ta vprašanja na dlani.

Kaj lahko pridobimo s programom CRM?

V programu CRM boste imeli urejeno bazo strank in kontaktnih podatkov na enem mestu, priprava in izvajanje marketinških akcij (pošiljanje kataloga, pošte, mailinga) pa bo zelo enostavno. V CRM-ju boste lahko spremljali tudi vsa povpraševanja in poskrbeli, da bodo tudi realizirana z nakupom. Vse aktivnosti, ki jih opravljate s svojimi strankami, bodo organizirane, pregledne in dostopne vsem vašim sodelavcem. Ker program Intrix CRM deluje v oblaku pa boste lahko do vseh teh podatkov prišli kjerkoli in kadarkoli, na računalniku, mobilnem telefonu ali tablici. S programom CRM boste enostavno prodali več.