facebook id Blog - Slovenski CRM sistem - Intrix CRM
phone-icon 059 089 990 email-icon info@intera.si
slovenian-flag croatian-flag uk-flag

Obiščite nas na MOS-u

Intrix CRM bomo predstavljali tudi na 49. Mednarodnem sejmu obrti in podjetnosti MOS, ki bo potekal od 13. do 18. septembra v Celju. Vabljeni na priložnost, da del naše ekipe spoznate v živo in iz prve roke spoznate funkcionalnosti najboljšega slovenskega sistema za CRM, ki že več kot 5.000 uporabnikom pomaga prodajati pametneje. Obiščite nas [...]

By | 12.08.2016|Aktualno|

Zakaj brezplačni CRM ni primeren za vaše podjetje

Ko ste ugotovili, da tudi vaše podjetje potrebuje CRM, se boste prej ali slej znašli pred odločitvijo, katerega uporabiti. Trg ponuja veliko različnih sistemov – med njimi lahko najdete tudi brezplačne, ki pa praviloma niso najboljša izbira. Ali je mogoče dobiti brezplačen CRM? Da, nekateri ponudniki ponujajo povsem brezplačne sisteme. Zanje pa je značilno, da [...]

By | 02.08.2016|CRM, Triki & nasveti|

Predstavitev mobilne aplikacije Intrix za iOS naprave

Z velikim veseljem sporočamo, da smo v preteklem tednu na Applovi platformi App Store objavili mobilno aplikacijo Intrix za iOS naprave, ki je rezultat večmesečnega dela večje razvojne ekipe. Prizadevali smo si narediti aplikacijo, ki bo zagotavljala čim boljšo uporabniško izkušnjo, bo enostavna za uporabo in povsem prilagodljiva. Aplikacijo Intrix lahko namestite na različne modele [...]

By | 29.06.2016|Aktualno, CRM|

Živimo v mobilnem svetu! Ste vi že del tega sveta?

Ni še minilo veliko časa od takrat, ko smo zjutraj, preden smo odšli na delo, vzeli s seboj dvoje: denarnico in ključe. Danes zraven teh dveh stvari vedno vzamemo še nekaj: mobilni telefon. Marsikdo pa vzame s seboj tudi tablico. Če mobilni telefon pozabimo doma, imamo med delovnim dnem kar precej nevšečnosti. Tako osebna kot [...]

By | 28.06.2016|Aktualno, CRM|

Zakaj Googlov in Outlookov koledar ne zadostujeta za sodobnega prodajalca

Od sodobnega prodajalca se pričakuje, da do potankosti pozna želje in potrebe vsake posamezne stranke. Zato namesto zastarelih koledarjev uporablja celovit sistem za CRM, ki mu vse potrebne informacije zagotavlja na dlani. Vsi se še spomnimo časov, ko smo na stenskih koledarjih obkrožali za nas pomembne in prijetne datume – odhod na morje, rojstne dneve prijateljev in najbližjih [...]

By | 22.06.2016|Prodaja|

Ali lahko sistem CRM uvedemo v enem mesecu?

Ali je CRM sistem sploh mogoče uvesti v enem mesecu? Odgovor je da in tokrat bomo pogledali, v katerih primerih je to mogoče ter kako se lotiti uvedbe. Ob uvedbi sistema CRM se pogosto pojavi vprašanje, koliko časa bo potrebnega: “Ga lahko uvedemo v enem mesecu?” Za odgovor je treba upoštevati več dejavnikov, predvsem velikost vašega [...]

By | 03.06.2016|Blog, CRM|

6 nasvetov za zmanjšanje stresa v prodaji

Delo prodajnika je stresno. Komuniciranje s številnimi strankami, priprava in popravki ponudb, sklepanje dogovorov, sestanki in druge prodajne aktivnosti zahtevajo dinamično delo, hkrati pa čutite pritisk zaradi ambicioznih prodajnih načrtov, ki jih je treba udejanjiti. Sodobna informacijska tehnologija, ki jo podjetja uvajajo v prvi vrsti zato, da bi povečala učinkovitost in s tem profitabilnost, lahko [...]

By | 11.05.2016|CRM, Primeri uporabe, Prodaja, Vodenje projektov|

Kaj je CRM, CRM sistem, CRM program, CRM aplikacija?

Kaj je CRM? Vsako podjetje na nek način spremlja svoje stranke. Nekateri imajo podatke o strankah v glavi, drugi v zvezku ali pa elektronskih preglednicah. Vse našteto je že neke vrste sistem CRM oziroma slovensko – upravljanje odnosov s strankami. Ker ima vsak izmed prej naštetih pristopov spremljanja strank precej pomanjkljivosti, je nastal računalniški program [...]

By | 05.05.2016|CRM|

Intera ponovno med finalisti Red Herring Europe

Z veseljem sporočamo, da smo se ponovno uvrstili med finaliste nagrade Red Herring Top 100. Ugledne nagrade že od leta 1996 podeljujejo najobetavnejšim in najinovativnejšim podjetjem iz Amerike, Evrope in Azije. Na stotine podjetij iz vsake regije komisija pregleda v strogem tristopenjskem postopku, ki upošteva vse vidike poslovanja, vključno s tehnološko inovativnostjo, rastjo podjetja, kakovostjo tima in [...]

By | 02.05.2016|Novica|

Mobilni CRM dviguje prodajo na novo raven

Sodobna tehnologija, ki nas danes obdaja povsod in je dostopna vsem, omogoča revolucionarne izboljšave v tradicionalnih poslovnih procesih. Oglejmo si ključne prednosti uporabe dobrega mobilnega CRM-ja. Prodajniki so običajno veliko na poti: na obiskih pri kupcih sprejemajo nova naročila, ohranjajo stike in negujejo odnose z obstoječimi strankami. Obenem pa morajo redno skrbeti tudi za spremljanje [...]

By | 11.04.2016|Aktualno, CRM, Prodaja|